2009. január 18., vasárnap

8 megjegyzés:

Nap írta...

sweet.

Koppany írta...

thx

Andi írta...

és a barátod amúgy jófej?

Koppany írta...

ja. szép kerek :)
de legalább hagyja, hogy fényképezzék
azért van ott minden képen

lightpost írta...

azt hallottam, itt nagyon jó zenék szoktak lenni.
ők most hol vannak?

Koppany írta...

hát igen, már vártam, hogy valaki megkérdezi...
Az úgy volt, hogy volt egy ilyen orosz feltöltős oldal, ahonnan a tebe-interesno (link jobboldalt) is linkeli a zenéit, én is oda töltögettem fel és linkeltem ide, csak egy hét után mindegyiket figyelmeztetés nélkül törölték.

Egyrészt ugye nemtudom, hogy a tebéét miért nem törlik le, ha jogvédett dalokat nem lehet feltölteni, másrészt meg nem volt kedvem vele foglalkozni, úgyse ér az egész annyit. Ha lesz új képhez frankóul hozzáillő zene,felrakom és egy hétig vagy kettőig lehet hallgatni, amíg le ne törlik, de újra már nem fogom felrakni, mert úgyis törlik hamarosan.

Amúgy meg Napnak már sok zenét küldtem innen, tőle lehet elkérni :)

Nap írta...

igeeen. én azrt nem panaszkodtam a zene eltűnés miatt :D

Koppany írta...

a következő képnél is el fog tűnni, csak idő kérdése
addig hallgassátok, amíg lehet...